L’àrea de gestions administratives ofereix un ampli ventall de serveis, relacionats amb molts àmbits de gestió, davant de les diferents administracions, tant locals, autonòmiques com estatals.
Així tenim:

Generalitat de Catalunya

  • Prestacions econòmiques per les famílies amb fills al seu càrrec
  • Confirmació de la pre-sol·licitud de prestació econòmica
  • Sol·licitud o renovació del títol de família nombrosa / monoparental
  • Liquidacions ITP, AJD, OS (Model 600)
  • Inscripcions i tramits Registre Propietat

Tràmits Ajuntament / Diputació

  • Certificats amb empadronament
  • Certificats de convivencia
  • Aplaçaments de impostos municipals
  • Calcul i liquidació plusvalua
  • Sol·licitud de ajuts

Hisenda

  • Sol·licitud de certificacions contractistes, transports, contractes,…
  • Duplicats d’impostos presentats
  • Negociació d’aplaçaments

Oficina de Verificació Presencial ( OVP ) – Certificats Digitals

TRAMIT SANT CUGAT S.L. és una empresa acreditada per actuar com OFICINA DE VERIFICACIÓ PRESENCIAL (OVP), (acreditada per la ANF Autoridad de Certificación).

Per tant podem oferir els serveis D´OBTENCIÓ , REVOCACIÓ I RENOVACIÓ (sense desplaçaments):

  • CERTIFICAT DIGITAL DE PERSONES FISIQUES (PARTICULARS I AUTONOMS)
  • CERTIFICAT DIGITAL DE PERSONES JURIDIQUES
  • CERTIFICAT DIGITAL D´ENTITATS SEMSE PERSONALITAT JURIDICA (COMUNITATS DE BENS I DE PROPIETARIS, CLUBS ESPORTIUS I ASSOCIACIONS)

Què és un certificat digital?

És un document digital que conté les nostres dades identificatives que estan autentificats per un organisme oficial. El certificat digital és un document que confirma  la nostre identitat a internet i és obligatori per poder consultar i realitzar tràmits amb l’administració pública.

Qui està obligat a tenir-lo ?

  • Les persones jurídiques.
  • Els qui desenvolupin una activitat professional o amb col.legiació obligatòria…
  • Els qui representin a alguna persona obligada a relacionar-se electrònicament amb la administració.
  • Els treballadors de les Administracions Públiques.

Voluntariament, és pràctic i útil de disposar del mateix  per tots ciutadans espanyols.

Per què serveix ?

  • Presentar i liquidar impostos.
  • Presentar recursos i reclamacions davant  autoritats estatals.
  • Omplir dades de cens.
  • Consultar i inscriure en el padró municipal.
  • Consultar multes i sancions  de transport.
  • Consultar i sol·licitar subvencions.
  • Consultar por assignacions de col·legis electorals.
  • Sol·licitar informes laborals.
  • Firmar electrònicament documents i models oficials.

 

UNA NOVA MANERA RÀPIDA I MOLT EFICAÇ PER PODER OBTENIR EL TEU CERTIFICAT DIGITAL

Tramit Sant Cugat, S.L.

CIF: B67138685

C. Martorell, 8, 08172 Sant Cugat del Vallès

De dilluns a dijous de 9 h a 14 h i de 15.30 h a 19 h,
divendres de 9 h a 15 h.

938 205 373

administracio@tramitserveis.cat

El teu projecte és el nostre repte

CONTACTA’NS