Té com a principal especialitat l’aplicació legal, les adequacions organitzatives i el desenvolupament de processos dinamitzants de les noves tecnologies de la comunicació i de la informació en les organitzacions, tant públiques com privades. Aquesta àrea ofereix una gamma de serveis personals i especialitzats que comporten veritables solucions per a l’empresa:
- Serveis relacionats amb Llei Orgànica de Protecció de Dades (LOPD)
- Adaptació a la LOPD
- Auditoria biennal
- Programa de manteniment
- Elaboració de Codis Tipus
- Creació i desenvolupament de Comitès de Seguretat
- Serveis relacionats amb Llei de Serveis de la Societat de la Informació i el Comerç Electrònic (LSSICE)
- Auditoria de pàgina web
- Adaptació a la LSSICE
- Programes de manteniment
- Serveis davant inspeccions
- Accions prèvies a la inspecció
- Presència en l’acció inspectora
- Redacció i presentació d’escrits davant les autoritats administratives
- Defensa jurídica integral
- Assessorament en noves tecnologies
- Signatura electrònica
- Factura telemàtica
- E-commerce
- Formació i conferències
- Formació
- Curs per responsables de fitxer i per responsables de seguretat
- Curs per consultors en protecció de dades (col.laboració amb UAB)
- Curs de protecció de dades per inspectors de Serveis Socials
- Curs d’auditor-consultor en protecció de dades per a personal
- Curs de protecció de dades per a T.S. d’Administracions Públiques
- Conferències
- Consultoria jurídica i tecnològica
- Gestió de procediments
- Defensa de Drets Fonamentals (AEPD)
- Inspecció (AEPD, ACPD, APDCM, AVPD, CNMT, etc.)
- Inspecció en Plans Sectorials (AEPD)
- Alta de fitxers en organitzacions públiques i privades
- Gestió davant els òrgans jurisdiccionals corresponents
- Peritatge judicial i informes prejudicials
Tramit Sant Cugat, S.L.
CIF: B67138685
C. Martorell, 8, 08172 Sant Cugat del Vallès
De dilluns a dijous de 9 h a 14 h i de 15.30 h a 19 h,
divendres de 9 h a 15 h.