Ultimes novetats

ALLIANZ ASSEGURANCES: ASSEGURANÇA D’IMPAGAT DE LLOGUER PER A L’HABITATGE I EL COMERÇ

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ALLIANZ ASSEGURANCES: ASSEGURANÇA D’IMPAGAT DE LLOGUER PER A L’HABITATGE I EL COMERÇ

La situació actual respecte al lloguer d’habitatges i locals és complicada per la crisi que estem vivint. Els contractes d’arrendament han augmentat considerablement i la previsió és que continuïn fent-ho en un futur. Per això, i cada vegada més, les entitats bancàries i financeres no concedeixen hipoteques d’una manera senzilla, la qual cosa provoca que els ciutadans optin per viure en habitatges d’arrendament.

No obstant això, la situació econòmica actual pot comportar també que s’incrementin els impagaments de renda, atès que la morositat està en màxims des de fa gairebé dues dècades. Poder disposar de seguretat per a cobrar les mensualitats de l’habitatge o local arrendats és essencial, ens permet celebrar arrendaments amb total tranquil·litat, i comptar amb Allianz pal·lia els problemes de danys a l’habitatge o al local arrendat.

L’assegurança d’impagament de lloguers té per objecte garantir a l’arrendador la Defensa Jurídica dels seus drets i interessos en relació amb l’habitatge o el local assegurats. Les cobertures inclouen el rescabalament de les despeses i perjudicis econòmics derivats de l’impagament de la renda per part de l’inquilí. Igualment, garanteix la reclamació pels perjudicis materials que l’arrendatari pugui causar a l’habitatge o local.

A través de les garanties que analitzarem més endavant, la pòlissa persegueix proporcionar a l’assegurat, en primer lloc, una solució amistosa al conflicte i si aquesta no és possible, recórrer fins i tot a la via judicial, evitant molèsties innecessàries i costos jurídics als assegurats.

La contractació d’aquesta pòlissa comporta la tranquil·litat de tenir un especialista que resolgui els problemes quotidians relacionats amb temes jurídics i proporciona la seguretat de cobrament del lloguer. Igualment en el cas de patir danys en l’habitatge o local disposarem dels millors serveis jurídics per a la seva reclamació.

Disposar de l’equip jurídic de la companyia que proporciona al propietari estalvi de temps en consultes, cerques i desplaçaments i estalvi de diners, ja que no haurà de preocupar-se per pagar ni consultes ni minutes d’advocats privats. Amb una quota anual tindrà a la seva disposició especialistes que l’assessoraran, intentaran arribar a un acord amistós i si fos necessari  té cobertes les despeses per a instar un procediment judicial, de reclamació de quantitats o de desnonament, entre d’altres.

 

Si necessita més informació, no dubti en contactar amb Tràmit a través de administracio@tramitserveis.cat o trucant al 93 820 53 73

Sant Cugat del Vallès a 16 de noviembre de 2020

EL TEU PROJECTE ÉS EL NOSTRE REPTE

Truca al 938 205 373, escriu un e-mail a
administracio@tramitserveis.cat o fes la teva consulta en el següent formulari:



    He llegit i accepto la Política de Privacitat

    Ultimes novetats

    Posts relacionats

    PUJADA DEL SALARI MÍNIM EN 2023

    PUJADA DEL SALARI MÍNIM EN 2023

    El Consell de ministres ha aprovat el 14 de febrer de 2023 la pujada del Salari Mínim Interprofessional en un 8%, amb efectes retroactius des de l'1 de gener d'enguany. Vol dir que tots els treballadors que cobrin per sota aquest salari a jornada completa, se li haurà...

    CAPITALITZACIÓ DE L’ATUR

    CAPITALITZACIÓ DE L’ATUR

    Capitalitzar l'atur és una forma de suport a persones desocupades interessades a iniciar el seu propi negoci com a autònom o soci d'una S. L i ajudar-les així a fer front a la inversió necessària per a crear un negoci. Ja que aquesta opció els permet cobrar en un sol...