ALLIANZ ASSEGURANCES: ASSEGURANÇA D’IMPAGAT DE LLOGUER PER A L’HABITATGE I EL COMERÇ

La situació actual respecte al lloguer d’habitatges i locals és complicada per la crisi que estem vivint. Els contractes d’arrendament han augmentat considerablement i la previsió és que continuïn fent-ho en un futur. Per això, i cada vegada més, les entitats bancàries i financeres no concedeixen hipoteques d’una manera senzilla, la qual cosa provoca que els ciutadans optin per viure en habitatges d’arrendament.

No obstant això, la situació econòmica actual pot comportar també que s’incrementin els impagaments de renda, atès que la morositat està en màxims des de fa gairebé dues dècades. Poder disposar de seguretat per a cobrar les mensualitats de l’habitatge o local arrendats és essencial, ens permet celebrar arrendaments amb total tranquil·litat, i comptar amb Allianz pal·lia els problemes de danys a l’habitatge o al local arrendat.

L’assegurança d’impagament de lloguers té per objecte garantir a l’arrendador la Defensa Jurídica dels seus drets i interessos en relació amb l’habitatge o el local assegurats. Les cobertures inclouen el rescabalament de les despeses i perjudicis econòmics derivats de l’impagament de la renda per part de l’inquilí. Igualment, garanteix la reclamació pels perjudicis materials que l’arrendatari pugui causar a l’habitatge o local.

A través de les garanties que analitzarem més endavant, la pòlissa persegueix proporcionar a l’assegurat, en primer lloc, una solució amistosa al conflicte i si aquesta no és possible, recórrer fins i tot a la via judicial, evitant molèsties innecessàries i costos jurídics als assegurats.

La contractació d’aquesta pòlissa comporta la tranquil·litat de tenir un especialista que resolgui els problemes quotidians relacionats amb temes jurídics i proporciona la seguretat de cobrament del lloguer. Igualment en el cas de patir danys en l’habitatge o local disposarem dels millors serveis jurídics per a la seva reclamació.

Disposar de l’equip jurídic de la companyia que proporciona al propietari estalvi de temps en consultes, cerques i desplaçaments i estalvi de diners, ja que no haurà de preocupar-se per pagar ni consultes ni minutes d’advocats privats. Amb una quota anual tindrà a la seva disposició especialistes que l’assessoraran, intentaran arribar a un acord amistós i si fos necessari  té cobertes les despeses per a instar un procediment judicial, de reclamació de quantitats o de desnonament, entre d’altres.

 

Si necessita més informació, no dubti en contactar amb Tràmit a través de administracio@tramitserveis.cat o trucant al 93 820 53 73

Sant Cugat del Vallès a 16 de noviembre de 2020