Ultimes novetats

Llei Orgànica de Protecció de Dades

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La Llei Orgànica de Protecció de Dades o LOPD és una norma que té per objecte protegir i garantir la privacitat de les persones, el seu honor i intimitat personal i familiar, evitant que ningú la pugui vulnerar.

 

La protecció de dades és un dret fonamental que es desenvolupa legislativament a nivell comunitari amb l’objectiu que sigui respectada mitjançant la imposició d’un conjunt d’obligacions legals.

La normativa de protecció de dades afecta directament l’activitat de tot tipus d’empreses privades i professionals, als organismes públics i a tot tipus d’entitat, mitjançant el compliment d’un conjunt de requisits exposats en l’àmbit espanyol per la Llei Orgànica 3/2018 , de Protecció de Dades Personals, i europeu pel Reglament 2016/679, General de Protecció de Dades.

L’incompliment de la normativa implica un rigorós sistema sancionador que preveu multes de fins a 20.000.000 euros, o segons el cas d’una quantia equivalent a el 4% del volum financer anual.

 

Des de TRÀMIT els podem ajudar a adequar-se a les exigències de la normativa mitjançant una anàlisi sobre el compliment dels requisits legals preceptius i elaborant tots els procediments que en siguin necessaris. Entre els elements més distingits trobem:

  • L’elaboració dels Registres d’Activitats de Tractament, segons el cas, siguin en qualitat de Responsable o d’Encarregat del tractament.
  • L’elaboració de les clàusules i avisos informatius en matèria de privacitat, adaptats a cada particularitat: per contractes amb clients o proveïdors, per informar als treballadors, per respondre sol·licituds o consultes d’interessats, etc.
  • L’elaboració dels procediments normalitzats de treball relatius a l’exercici de drets dels interessats, com a la gestió de violacions de seguretat.
  • La revisió dels contractes de tractament de dades i la seva correcta confecció adaptada a cada cas.

 

Per a això, els lliurarem tots els documents necessaris assessorant en la seva aplicació i si ho desitja, l’ajudarem a el manteniment de tots els elements exposats perquè anualment estigui adequat a la normativa de protecció de dades.

EL TEU PROJECTE ÉS EL NOSTRE REPTE

Truca al 938 205 373, escriu un e-mail a
administracio@tramitserveis.cat o fes la teva consulta en el següent formulari:



    He llegit i accepto la Política de Privacitat

    Ultimes novetats

    Posts relacionats

    PUJADA DEL SALARI MÍNIM EN 2023

    PUJADA DEL SALARI MÍNIM EN 2023

    El Consell de ministres ha aprovat el 14 de febrer de 2023 la pujada del Salari Mínim Interprofessional en un 8%, amb efectes retroactius des de l'1 de gener d'enguany. Vol dir que tots els treballadors que cobrin per sota aquest salari a jornada completa, se li haurà...

    CAPITALITZACIÓ DE L’ATUR

    CAPITALITZACIÓ DE L’ATUR

    Capitalitzar l'atur és una forma de suport a persones desocupades interessades a iniciar el seu propi negoci com a autònom o soci d'una S. L i ajudar-les així a fer front a la inversió necessària per a crear un negoci. Ja que aquesta opció els permet cobrar en un sol...