Ultimes novetats

Ajornament de totes les declaracions d’impostos del mes d’abril per PIMES i Autònoms durant la COVID19

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

AJORNAMENT DE TOTES LES DECLARACIONS D’IMPOSTOS DEL MES D’ABRIL PER A PIMES I AUTÒNOMS

 

El Consell de Ministres ha aprovat el Reial decret llei 14/2020, de 14 d’abril, que permet allargar el termini de presentació de declaracions i autoliquidacions d’impostos per a pimes i autònoms.

La norma estableix que aquests col·lectius no hauran de presentar aquests pagaments tributaris a l’abril, com és habitual, sinó que estén el termini un mes fins al 20 de maig per mitigar l’impacte econòmic provocat per la crisi del COVID-19.

 

En concret, el decret recull que els contribuents amb una facturació de fins a 600.000 euros en l’exercici 2019 a efectes d’IVA, tindran de termini fins al 20 de maig per presentar les declaracions d’impostos corresponents a l’abril.

És a dir, podran ajornar la presentació de la declaració trimestral d’IVA, el pagament fraccionat de l’Impost sobre Societats, així com el de l’IRPF.

En el cas de declaracions domiciliades, el termini s’amplia també un mes i passa del 15 d’abril al 15 de maig. Independentment del moment de la presentació, tots els càrrecs es realitzaran el 20 de maig. Això inclou també les declaracions presentades abans del 15 d’aquest mes.

 

El que disposa aquest article no és aplicable als grups fiscals que apliquin el règim especial de consolidació fiscal regulat en el capítol VI del títol VII de la Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l’Impost sobre Societats, amb independència de la seva import net de la xifra de negocis, ni als grups d’entitats que tributin en el règim especial de grups d’entitats de l’Impost sobre el Valor Afegit regulat en el capítol IX del títol IX de la Llei 37/1992, de 28 de desembre, de l’Impost sobre el Valor Afegit, amb independència del seu volum d’operacions.

 

Sant Cugat a 15 d’abril 2020

EL TEU PROJECTE ÉS EL NOSTRE REPTE

Truca al 938 205 373, escriu un e-mail a
administracio@tramitserveis.cat o fes la teva consulta en el següent formulari:



    He llegit i accepto la Política de Privacitat

    Ultimes novetats

    Posts relacionats

    PUJADA DEL SALARI MÍNIM EN 2023

    PUJADA DEL SALARI MÍNIM EN 2023

    El Consell de ministres ha aprovat el 14 de febrer de 2023 la pujada del Salari Mínim Interprofessional en un 8%, amb efectes retroactius des de l'1 de gener d'enguany. Vol dir que tots els treballadors que cobrin per sota aquest salari a jornada completa, se li haurà...

    CAPITALITZACIÓ DE L’ATUR

    CAPITALITZACIÓ DE L’ATUR

    Capitalitzar l'atur és una forma de suport a persones desocupades interessades a iniciar el seu propi negoci com a autònom o soci d'una S. L i ajudar-les així a fer front a la inversió necessària per a crear un negoci. Ja que aquesta opció els permet cobrar en un sol...